Instagram annoncering - BrandSome

Instagram annoncering

smartmockups_k5la13jk

Instagram annoncering er oplagt for din virksomhed, hvis du har et visuelt produkt og/eller gerne vil inspirere brugerne til en bestemt handling. Instagram er en platform for de visuelle og kreative og kan være oplagt at kombinere med Facebook annoncering for at ramme målgruppen på flere platforme.

Instagram er ejet af Facebook, og deres annonceværktøj er derfor tæt forbundet. Faktisk bliver dine annoncer på Instagram automatisk lagt på Facebook, medmindre du aktivt vælger det fra. Kører du både Facebook og Instagram annoncer, kan du opnå endnu større udbytte, da Facebook og Instagram hænger uløseligt sammen – også på dette punkt.

Instagram brugere er desuden generelt købeklar, hvilket kan betyde, at platformen kan rumme en gemt guldgrube for dig. Vi hjælper dig med at finde frem til guldet med en klar annoncestrategi, der er tilpasset din virksomhed og ønsker.

På Instagram kan man annoncere på flere forskellige måder. Den hurtigste metode er at promovere sit allerede eksisterende opslag, men det er sjældent særlig effektivt på et strategisk plan. I stedet hjælper vi med at lave en strategi over et længerevarende og effektivt annonceprogram på din profil.

Annoncer på Instagram kan placeres to steder: I nyhedsfeedet eller stories.
I nyhedsfeedet er brugeren nødt til at scrolle forbi annoncen, hvilket betyder at annoncen vil blive set.
Annoncen kan opsættes som:

• En klassisk billedannonce
• En videoannonce med et call-to-action
• En karruselannonce

I stories bliver din annonce valgt i fuld billedformat mellem de øvrige stories fra dem brugeren i forvejen følger.

Opnå det fulde potentiale og indfang nye kunder eller opsøg dem, der allerede har vist interesse for dit produkt. Vi hjælper dig med den rette strategi for netop din virksomhed.

Facebook Bedømmelse
5.0
Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.