Email marketing
Øg din omsætning og styrk kunderelationen
Effektiv og personlig markedsføring
E-mails er den absolut mest personlige måde, vi kan henvende os til vores kunder på. Samtidig er det en af de billigste, men mest effektive former for markedsføring, hvis det gøres rigtigt. Derfor er det vigtigt at have et godt e-mail flow, der kun sender indhold ud, som kunderne ser en værdi i. Flere analyser viser, at e-mails har den højeste CLV (Customer Lifetime Value), da de styrker relationen til dine kunder. Det er derfor vigtigt have en gennemarbejdet e-mail strategi, inden du går i gang.
I de seneste år er der sket en stor stigning i antallet af e-mails, vi modtager fra virksomheder og brands. Desværre for e-mail marketing åbner de fleste mennesker deres indbakke, ikke for at læse mails, men for at tjekke hvilke mails, der ved første øjekast kan slettes. Derfor er det essentielt, at din e-mail fanger kundens interesse ved første øjekast, så du ikke ender i papirkurven.