Vil du være nummer 1 på Google?
Uanset hvor meget du optimerer din side, laver gode tekster og lækkert indhold, så kommer du aldrig til at ligge nummer 1.
Du kan ligge nummer 1 organisk, neden under Googles prissammenligningskarrusel og 4 annoncer.
Hvis det er lokale søgninger, er det endnu værre, så kommer der Google maps også, inden de organiske resultater.
Derfor er Google annoncering blevet mere vigtig end nogen sinde, og det er der mange der har fundet ud af, så priserne er også steget voldsomt de sidste par år.
Med flere annoncører, er det også blevet mere vigtigt at få placeret sine annoncer til de rigtige personer, i det rigtige område, samt med tekster og billeder der passer til den side der reklameres for.
Det betyder, at der er nogle søgninger man skal holde sig fra, og være knivskarp i sin opsætning, for kun at ramme dem der virkelig bare vil købe produktet hos dig, booke en tid, signe up til email, eller hvad dit mål nu måtte være.
Google Ads kursus
Alle kan bruge Google Ads
Uanset hvem du er, så kan Google Ads booste din forretning, og sørge for at du bliver mere synlig.
Ads kan bruges som NGO eller i servicebranchen hvor det ”bare” gælder om at få folk til at kende dig, evt. tilmelde sig nyhedsbrev. Eller booke en tid til konsultation, måske også ring op. Det er lidt bløde konverteringer, men de kan måles, så effekten af kampagnen kan analyseres.
Som webshop er det selvfølgelig lidt sjovere, og nemmere, for der er ét mål der er vigtigt: har de besøgende købt noget?
Hvis du er parat til at prøve kræfter med Google Ads selv, har vi kurset der fører dig igennem, fra opsætning af annoncekonto, til diverse indstillinger, der gør at din annonce er optimeret til dine kunder. Efterfølgende har du viden om Googel Ads, så hvis du vil have en anden til at lave det, ved du hvad der snakkes om, og kan bedre bestille det rigtige.
Det er vigtigt at dine annoncer kan fortælle hvad kunden kan forvente af den side de lander på, og derfor er det også vigtigt at din hjemmeside er optimeret, det er kurset i SEO, som kan lære dig det. Google Ads og SEO hører unægtelig sammen, så det giver rigtig god mening at tage begge kurser. Så kan du også blive nummer 1 i de organiske resultater.
Mulighed for betaling i flere rater
Livstidsadgang inkl. opdateringer
Diplom ved endt kursus
Step by step gennemgang klar til implementering
Kurset kan også tilgås via app til når du er på farten
17 lektioner, der tager dig igennem Google Ads fra start til slut og viser, hvordan du rent praktisk opsætter annoncer der konverterer.
Modul 1:
Hvad er Google Ads?
Her finder du ud af hvor annoncerne kan vises, og hvilke annoncetyper der findes.
Modul 2:
Opsætning af Google Ads
Her får du en grundig gennemgang af, hvordan Google Ads sættes op fra bunden af, og hvordan du sørger for at måle på det der er vigtigt for dig, for senere at kunne vurdere hvor godt kampagnerne kører.
Modul 3:
Forberedelse
Først skal du lave en struktur, det er vigtigt ikke at skifte strategi for tit. Inden du går i gang med at bygge annoncer, er det en god ide at have kampagnetekster klar, evt. billeder eller video, afhængig af hvilken kampagne du ønsker at køre.
Modul 4:
OPSÆTNING AF KAMPAGNER
I dette modul lærer du at opsætte almindelige søgeannoncer, display annoncer, dynamiske annoncer, Google Shopping og YouTube videoannoncer.
Modul 5:
ANALYSE
Når kampagnerne kører, er det vigtigt at kunne vurdere om de kører godt, og om der er noget der kan optimeres, så de kan komme til at køre endnu bedre.
Modul 6:
OPSAMLING
Når du har gennemført kurset, opsummerer vi, hvad du har lært, og giver dig et tip til, hvad du skal huske fremadrettet.
Når du har afsluttet kurset, har du:
- Fået en grundig gennemgang af Google Ads.
- Praktisk erfaring med at opsætte kampagner med søgeannoncer, displayannoncer, dynamiske annoncer, shopping og videoannoncer.
- Den grundlæggende viden der skal til for at vurdere, hvordan kampagnerne performer og viden om, hvad du skal se efter for at optimere dem yderligere.
Vores kurser er for alle. Virksomheder, medarbejdere og private, som ønsker at tage deres digitale marketingkompetencer til et helt nyt niveau. Den samlede engangsinvestering i kurset er kun 1.395,- ex. Moms.
Nogenlunde det samme som 2 parkeringsbøder i København – og tro os, så er det her altså både en del sjovere og ekstra tilfredsstillende når du begynder at se, at dine annoncer genererer salg i din forretning.