Facebook annoncering
Vil du gerne ramme den rigtige målgruppe med annoncering på Facebook?
Cases
Facebook annoncering
Få hjælp til at vækste din forretning gennem Facebook annoncering
Facebook er det mest benyttede sociale medie og markedets stærkeste annonceplatform. De fleste af os anvender platformen flere gange om dagen, hvilket gør Facebook til et stærkt og effektivt værktøj til at nå ud til dine kunder. Facebook annoncer er førende indenfor segmenteringsmuligheder, hvilket gør, at du effektivt kan nå ud med dit budskab til lige præcis din målgruppe baseret på alder, køn, geografi, demografi, interesser og adfærd.
Det er en kæmpe fordel for alle typer af virksomheder, at kombinere betalte annoncer med organiske opslag, så du både kan nå ud til helt nye kunder, men samtidig engagere de nuværende.
Uanset branche, størrelse og om du har en B2B- eller B2C virksomhed, hjælper vi dig med at ramme målgruppen målrettet og præcist.
Vi vejleder dig i, hvad der vil være allermest effektivt for lige præcis din virksomhed, når du skal tiltrække de helt rigtige kunder; uanset om formålet er at få flere til at klikke ind på din hjemmeside, at sælge flere produkter eller at få mere omtale.
Vi arbejder både med push-annoncer, hvor annoncerne når ud til den brede målgruppe og derfor tiltrækker eventuelle nye kunder, samt effektive retargeting Ads, som er specialdesignet til en særlig målgruppe, der allerede har vist interesse for din virksomhed. Vi monitorerer selvfølgelig annoncerne undervejs, så vi kan justere dem i takt med at data indsamles, og på den måde få de bedste resultater.
Vores resultater (ROI / Return on investment) på annoncer har hos nogle kunder været helt oppe på 120 x pengene igen.
Processen med Facebook annoncering
1. Udarbejdelse af målsætninger
Vi tager en dialog om jeres KPI'er. I ønsker måske flere tilmeldinger til nyhedsbrevet, flere salg fra webshoppen eller øget brandkendskab. Uanset målet, så sørger vi for, at de ønskede målsætninger opnås. Budget og varighed af kampagnen besluttes også her.
2. Valg og udarbejdelse af content
Tekst- billed- og evt. videomateriale udvælges og tilpasses, så det rammer målgruppen spot on! Vi hjælper gerne med den kreative og grafiske del, så jeres annonce skiller sig ud fra mængden.
3. Teknisk opsætning af kampagner
Kampagnerne opsættes og vi fordeler budget på de forskellige målgrupper.
4. Monitorering af annoncerne
Vi monitorerer løbende resultaterne og optimerer undervejs med henblik på at opnå det optimale resultat.
5. Afslutning og gennemgang af annonceresultat
Når en kampagne er slut, tager vi en gennemgang af resultaterne.
Har du mod på at starte med annonceringen på egen hånd? Så køb vores online 'Annonceringskursus' i dag!
I kurset guider vi dig igennem opsætningen af annoncer på Instagram og Facebook, der rent faktisk virker! Du får en trin-for-trin guide til opsætningen af dine annoncer og vi viser dig hvordan du strikker en succesfuld annonceringsstrategi sammen. Du kan se alle modulerne on demand, når du har brug for det og prisen inkluderer alle fremtidige opdateringer.